7 lecții din Social Media for Parents 2015

Trebuie să încep cu faptul că a fost un eveniment pe cât de util și instructiv, pe atat de distractiv 🙂 iata și dovada în imaginea de la eveniment.

Intr-o ordine de idei mai serioasă, am Simțit acest eveniment, da cu S mare, cu trupul, cu sufletul si cu mintea de om, de mamă, de profesionist, și le mulțumesc speakerilor pentru ca m-au atins toate crozile sensibil. Mi-a mers la suflet!

Iată cele 7 lecții cu care am plecat eu de acolo:

1 scrisul are o valoare terapeutică, prin faptul că ne ajută să integrăm experiențele prin care am trecut; practic, realizând o poveste, un fir logic, prin contribuția ambelor emisfere cerebrale, atunci cand scriem, ajutăm mintea să înțeleagă, să accepte, să proceseze cele petrecute, căci întotdeauna ne temem mai tare de ceea ce nu cunoaștem (via Otilia Mantelers). Aici Otilia menționează studiul Pennebaker&Beall din 1986 care demonstreaza efectul terapeutic al scrisului. Mai multe despre studiu puteți citi aici.

2 lasă copiii să își aleagă propriul drum, indiferent dacă acesta corespunde sau nu, cu dorințele și aspirațiile tale pentru el… pentru noi (via Mihaela Feodorof). Mihaela a folosit un citat care mie îmi place maxim din Micul prinț

„Oamenii mari nu înțeleg niciodată nimic singuri și e obositor pentru copii să le tot dea explicații.”

Sunt o norocoasă că părinții mei m-au lăsat să îmi aleg drumul și intenționez să fac la fel cu ai mei copii, însă acest acest îndemn cred că trebuie să fie auzit de către toți părinții!

3 în discursul Anei Nicolaescu aka Mămica Urbană m-a frapat faptul că și fetița ei, la vârsta băiatului meu, la 4 ani, a pus aceeași întrebare: unde eram eu înainte să fiu fetița ta? Grea întrebare, cu multe implicații spirituale, care răscolesc credințe, concepții, prejudecăți … personal i-am spus lui Vlad că era printre norișori, ne căuta pe noi, pentru că el urma să fie fiul nostru, când aveam să fim pregătiți. Despre latura spirituală voi scrie cu altă ocazie.

Ana însă ne-a dat foarte multe informații legate de cum a început ea blogul. Sincer dacă m-aș lua strict după ce a spus ea, aș considera că nu am șansă, întrucât nu am 10+ ani de presă și contacte.

Voi lua partea pozitivă însă legată de a fi autentic, integru, și cred că aceste 2 valori sunt cărămizile mele de temelie și voi scrie.

4 regula 3-6-9-12 cu privire la utilizarea tehnologiei de către copii (via Veronica Dogaru) Mai multe detalii aici.

5 inside out, și nu filmul, 🙂 adică fă-ți gândirea vizibilă, explică-i copilului tău raționamentele logice din spatele deciziilor pe care le iei. Astfel el va învăța să își gestioneze emotiile, dar și timpul, și va învăța că avem întotdeauna de ales, dacă suntem conștienți, prezenți. (via Urania Cremene)

6 brandingul nu este ceea ce vrei tu, ci ceea ce vor ei. Brandul este o percepție bazată pe intuiția clienților, nu un logo, nu o imagine, nu un site, deși acestea sunt elemente care conturează, identifică și diferențiază brandul pe piață. (via Adelina Dondorici)

7 videoul este noul hit pe care îl rulează rețelele de socializare, incluzând facebookul cel foarte utilizat, și care acordă prioritate în afișare mesajelor video, de la copii amuzanți, la pisici sau la tutoriale, „seeing is believing” (via Alexandru Negrea), iar dacă o poză =1000 de cuvinte, un video probabil = 1000.000.

Anunțuri

2 comentarii

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s