Ce este Allpacka?
Platformă de intermediere servicii de curierat, acționând ca și centralizator de furnizori, pentru a garanta cea mai bună ofertă.
Allpacka.ro este platforma comparativă de prețuri online pentru servicii de curierat lider în Europa Centrală și de Est. Compară prețurile de livrare de la cele mai mari companii de curierat din lume și comandă curierul preferat online, cu doar câteva click-uri. Nu mai este nevoie să soliciți oferte pentru a obține cel mai bun preț sau să aștepți la cozile de la oficiile poștale. Fie că ești în căutarea celui mai rapid sau celui mai ieftin sau celui mai convenabil serviciu de curierat, la Allpacka.ro ai garanția că vei găsi cea mai bună soluție pentru tine.
Ce NU este allpacka?
- Allpacka nu este curier. Livrarea propriu-zisă se realizează prin curierul ales de tine din lista pusă la dispoziție de aplicație. Din nefericire asta înseamnă că mult prea cunoscutele probleme legate de anumiți curieri de la noi, rămân aceleași.
Cum funcționează?
După introducerea parametrilor coletului (livrare naţională sau internaţională, tip colet, greutate, dimensiuni), clientul va primi câteva oferte de preț, putând compara preţul, dar şi avantajele sau dezavantajele oferite de fiecare partener în parte, gen timp de livrare, necesitate (?!) imprimantă (eu tot nu pricep de ce nu ar putea veni ei cu foaia printată, serios).
Comanda va fi prelucrată imediat, iar curierul ales va veni şi va ridica coletul de la adresa indicată.
În câteva minute ai terminat (doar să ai la îndemână ruletă și cântar).
Ce mi-a plăcut?
- Nu am căutat eu oferte de preț.
- Prețul final a fost cel calculat online, pe baza datelor introduse de mine legat de dimensiune pachet și greutate, deci respecta promisiunea de fără suprataxă sau costuri ascunse. Deși mi se pare un punct bun, pentru că nu mă trezesc cu surprize legat de cost suplimentar, mi se pare ciudat că nu a fost verificat coletul totuși. Adică dacă aveam cântarul stricat (sau dacă nu am și estimez „la ochi”) și greșeam cu 50% cum era?
- Coletul a ajuns în timpul estimat pe site.
Ce aș vrea în plus?
- Să îmi dea ocazia să dau rating curierului, nu de alta dar experiența nu a fost cea mai plăcută.
- Atenție la mesajele transmise către clienți: eu am remarcat 2 discrepanțe –
- 1 am avut posibilitatea să menționez colectare în interval orar și totuși mi s-a confirmat ridicarea coletului între 9-17 …
- 2 Unul din aspectele importanteeste (se pare) disponibilitatea unei imprimante (ca să nu alergi să printezi pe stradă ca mine). Deci fii atent la bifă în momentul realizării comenzii. Eu am ratat asta și am citit apoi în mail 2 mesaje contradictorii: ba ca nu am nevoie de imprimantă, ba că e nevoie să printez eu și să lipesc. Varianta 2 a fost cea corectă … din nefericire.
- Să nu dea vina pe curieri, ci să rămână de partea clientului și să profite de avantajul pe piață pentru a îmbunătăți serviciile de curierat (așa cum afirmă deja că fac legat de preț, cred că ar putea face și legat de alte aspecte).
- Mai mulți furnizori.
În loc de concluzie:
Eu una voi mai apela la ei în viitor, argumentul suprem fiind economia de timp legat de calcularea unui estimat de preț și compararea mai multor oferte, combinând informația cu timpul de livarre, dar și ușurința chemării unui curier.
Cred că pentru o firmă mică sau un mic producător, și chiar pentru un utilizator casnic, esti o super bună ofertă. Am trimis colet în Anglia cu 100 lei. Același colet în România pleacă de la 14 lei (cutie 20/10/10 și 500g). Nu cred că la poștă m-ar costa mai puțin și acolo trebuie să merg să stau și la coadă.
O experiență plăcută, mulțumesc, felicitări Allpacka și mult succes!